glasses




Nu ska jag strax packa ihop handbollsväskan och fara iväg på träning! Idag har det varit en trevlig dag, slapp projektdag som avslutades på p2 med Katarina. Sedan gick jag, Hilda & Kicki en sväng till sminkshopen innan vi åkte hem tillmig. Här hemma har vi laddat/fixat lite låtar till en skiva till på lördag, då Hilda, Matilda och Lisa B ska ha födelsedagsfirande!

Efter att de hade åkt hann jag med lite plugg och varit uppe en sväng på vinden för att leta lite flyttlådor till A. Hittade även dessa härliga brillor där i en väska, haha, nice! Aningen stora kanske!

Igår n'r vi var i stan tog jag även kort till körkortet, så det ska jag försöka komma ihåg att posta sen när jag åker, så att jag kan få hålla i det "riktiga" körkortet någon gång och slippa det jobbiga körpappret! Bra ändå att man fick fyra kort på en gång, då kan jag passa på att göra ett id-kort (så slipper man att ha med sig körkort eller pass vid utgång) och ett nytt pass, eftersom mitt går ut i november. Great!

kram E

Kommentarer
Postat av: Calle E

Hej tjejer spana in min nya blogg, där skriver jag om hur det är att växa upp som homosexuell i Finspång.

2009-01-29 @ 22:25:10
URL: http://homoinfimpen.blogg.se/

Här kan du skriva din kommentar:

Namn:
remember me.

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Tell us:

Trackback
RSS 2.0