friday!



Gud så skönt, äntligen fredag! Nu är novellseminariet avklarat och lätt kan jag inte påstå att det var. Lärarstudenten ställde de mest konstigaste frågorna, men jag tror det gick hyffsat för mig iaf! Tur var att jag pluggat in de konstiga orden som fanns i texten som hon frågade om, vilket nästan ingen annan hade gjort.

Nu ska jag kila hemåt en sväng för att fixa med lite saker, sen vinka hej då till arash som ska på chris brown ikväll. . jag är inte det minsta bitter eller avundsjuk! Får helt enkelt se till att det blir en rolig kväll med tjejerna istället, och det ska nog itne vara några problem!

Som jag längtar till thailand och värme, men däremot inte efter sprutan jag måste ta nästa vecka.. Usch jag gillar det verkligen inte! Men åh så skönt det ska bli när vi kommer iväg och få hälsa på min lilla kusin där nere, miss him!

puss e.

Kommentarer
Postat av: Emelie

Är du släkt med zeb? Jag va i Thailand i två månader själv med zeb, anna och tommy 2006. Hälsa från mig!!=)

2009-01-25 @ 22:07:50
URL: http://emser.blogg.se/
Postat av: Emelie

Jag glömde fråga en sak, när åker du? Och sen tänkte jag bara säga, gud vad söt zeb är på bilden=)

2009-01-25 @ 22:09:02
URL: http://emser.blogg.se/

Här kan du skriva din kommentar:

Namn:
remember me.

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Tell us:

Trackback
RSS 2.0