bilder & balklänningsbekymmer



Efter dagens plugg kom elin för att vi skulle kolla på och fixa med lite bilder, eftersom att vi väldigt länge planerat att framkalla bilder och göra oss fina album! Men för ovanligthetens skull för vår del så blir det aldrig riktigt som vi planerat och några bilder hann vi inte alls kolla på. Vi lagade mat, satt och åt och pratade en massa, även vi pratade en del om balklänning så vi timade tydligen in samma dag som eve och kicki. Har dock inte bestämt vilken färg jag ska ha.. Har länge velat ha svart men det känns inte jätte kul, speciellt då eve och matilda redan ska ha det. Jag får fundera lite mer jag med, inte bara på modellen utan även på färgen! Förhoppningsvis ska jag och elin till stan på lördag och då kanske det kan bli lite balklänninings-sökande. Tror tyvärr inte att jag kommer hitta någon som är precis som jag vill, men hoppas kan man ju alltid göra!
 
sov sött / h

Kommentarer

Här kan du skriva din kommentar:

Namn:
remember me.

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Tell us:

Trackback
RSS 2.0