back to school


Imorse var jag hurtig, satte mig på cykeln och åkte upp och simmade några längder på medley innan skolan började. Jag tycker det är rikitgt skönt ibland att komma igång tidigt om dagarna, känns som att man får mera gjort då!

Efter det kom jag till skolan och hade engelska. Vi såg färdigt på en film vi började på innan lovet, minns inte vad den heter nu, men den var i vilket fall som helst inget vidare.. Sedan satt vi en stund och pysslade med armbanden och lite leveranser som skulle skickas iväg idag.

Nu är jag hemma från skolan och ska sätta mig med lite företagsekonomiplugg, vi har prov nästa vecka och jag tänkte vara ute i lite god tid för en gångs skull! Så nu ska jag göra mig lite mackor och te för att sedan krypa upp i min sköna säng med alla böcker.

Och idag fick jag mitt blombud från A som jag inte kunde ta emot på alla hjärtans dag, jag satt ju tyvärr i bilen på väg till Trysil då, men nu pryder de äntligen mitt nattduksbord. Tack hjärtat!

Puss evelina

Kommentarer

Här kan du skriva din kommentar:

Namn:
remember me.

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Tell us:

Trackback
RSS 2.0