stan & bio!

Nu är jag hemkommen från stan och slumdog millionaire-bion! Filmen var bra, kanske inte den bästa vi sett, men helt klart värd att se! Det blev jag, Kicki, Hilda och Klara tillslut som åkte in och jag är mycket nöjd med dagen!
På lappen vi fick tillsammans med biljetten för några dagar sedan stod det att man skulle vara där i tid, då platserna var onumrerade. Viktigt att komma tidigt då tänkte vi och Kicki & jag gick för att paxa platser till alla redan vid kvart över fem, självklart var vi först och satt ensamma i salongen i minst en kvart, haha. Bonus med det var iofs att vi fick de bästa platserna, på första raden, och att vi fick välja popcorn och dricka först av alla. Inte för att allt på bordet tog slut, men ändå...






Innan bion hann vi gå en sväng i affärerna och jag fick med mig ett underställ, strumpbyxor och en mascara hem! Jag slog till på en rosa tröja, så nu ska väl ingen av misstag kunna ta fel här hemma!

Det var egentligen de rosa strumpbyxorna jag var ute efter, men de såldes i två pack och de grå kom därför med på köpet! Mascara har jag ingen som är vattenfast och köpte därför en från isadora till tillfällen då det kan behövas.

Nu ska jag sova en stund för jag har lovat att hämta Martin + 2 vid ett från hugos kl 1, de är där och lyssnar på något band, vilket vet jag inte!

ciao,
evsan!

Kommentarer

Här kan du skriva din kommentar:

Namn:
remember me.

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Tell us:

Trackback
RSS 2.0