sleep tight!


Söt jeansklänning från nelly.se

Jag hoppade handbollsträningen ikväll, men eftersom jag nyss fick veta att den ändå blev inställd så missade jag inte mycket. Huvudvärken har inte släppt och jag ska strax krypa i säng i hopp om att vakna piggare imorgon. Egentligen hade jag tänkt att plugga idag, men har inte alls kunnat fokusera mig. Har mest degat framför tvn och tyckt synd om mig själv.. Jag har iaf fått lite gjort med BFY, bokfört, verifierat lite kvitton och betalat in ett materialinköp vi gjorde häromdagen!

Jag måste ta och börja på mitt specialidrottsarbete någon dag också, har inte mycket tid till det kvar eftersom vi snart ska till fjällen och sen åker jag till thailand strax därpå. Det ska vara inne innan påsklovet och jag åker veckan innan.. Jag har iaf bestämt vad jag ska skriva om och har en tanke om hur jag ska lägga upp det hela, vilket känns som en mycket bra början!

Imorgon blir det en lång dag, men även en dag som jag ser fram emot! Skolan börjar visserligen vid halv tio, men efter skolan tänkte jag fara upp till medley direkt och träna en stund. Efter det åker vi direkt till stan så hinner vi shoppa lite innan bion som börjar klockan sex!

God natt,
evelina.

Kommentarer

Här kan du skriva din kommentar:

Namn:
remember me.

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Tell us:

Trackback
RSS 2.0