puh,

nu är jag lättad för matteprovet är äntligen över! Var otroligt nervös eftersom jag hade tänkt plugga lite efter matchen igår då jag kände som om jag inte fattade någonting. Men eftersom att vi hamnade på villovägar i skogen med slakteri, tågstopp o flams mm. så kom vi inte hem fören vid tolvtiden. Då kändes det helt enkelt som att det bästa var att få lite sömn då provet hölls åtta timmar senare. Hur det gick har jag ingen aning om men provet var väldigt långt så jag hann inte med allt..

Nu ska jag ta tag i psykologihemtentan som ska vara inlämnad imorgon. Hade tänkt skriva den efter skolan men Bella skulle gå någon modevisning för hennes fa-/mo- ster(?) och en tjej hade tydligen blivit sjuk så jag ska hoppa in istället för henne. Så efter skolan ska jag och Bella hem till fa-mo-stern för att kolla vad jag ska ha på mig och sedan ska vi till De geer för att se hur allt ska vara och göra oss iordning.
alexander wang

puss h!

Kommentarer

Här kan du skriva din kommentar:

Namn:
remember me.

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Tell us:

Trackback
RSS 2.0