norrköping & inbjudan

Det blir Norrköping idag med. Jag och mami ska dit för att leta balklänning till mig och jag hoppas verkligen att jag kommer hitta någon bra!! Annars måste jag hitta en sömmerska som kan sy upp en åt mig, eller tvinga evs att sy upp en åt mig i thailand.. haha!



Fick inbjudan till Melodifestivalen andra chansen idag med. Ska se den tillsamans med lucia-gänget och ska även äta på Akropolis innan. Kommer nog bli en riktigt trevlig dag/kväll!

Nu ska jag äta. Puss & kram hilda

-------------
update:
Blir visst inte norrköping idag trots allt. Min kära mor hade jobbat natt och var aldeles för trött nu när hon kom hem.. Men då kör vi på Lördaqg istället!

Kommentarer
Postat av: Annso

Vilken upplevelse

2009-02-19 @ 10:17:35
URL: http://annsooe.blogg.se/
Postat av: Rebecca

2009-02-19 @ 18:09:04
Postat av: Anonym

svar på kommentaren i inlägget -.-



Ja jag vet , man blir lite förbannad när sånt händer och spec när man vet vem personen var som tog den !

2009-02-19 @ 18:09:55
URL: http://rebeccaousback.blogg.se/

Här kan du skriva din kommentar:

Namn:
remember me.

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Tell us:

Trackback
RSS 2.0