memories

Idag blev det ingen skola för mig, så imorse sov jag så länge som jag behövde, utan att sätta något alarm. Arash & co åkte kl 4 inatt, så nu sitter dom på flyget! Resan tar uppåt 20timmar, så det dröjer dock ett tag tills de är framme. Usch jag är så avundsjuk, vilket jag säkert skrivit fem ggr förut!

Idag har jag inte gjort alls mycket, bara suttit vid datorn och kollat på en massa gamla bilder. Städade lite i en låda på rummet med förut och hittade det här gulliga gamla vykortet från Josefin. Jag vet inte hur gammalt det är, men jag skulle chansa på 10år iaf, haha vad mycket det låter!



Nu ska jag ta tag i lite plugg och stoppa i mig något i matväg!
Kram Evs

Kommentarer
Postat av: josefin

fint evelina att du lägger upp en av alla mina vykort som jag skickat till dig :p haha

2009-02-03 @ 10:26:07
URL: http://charleey.blogg.se/

Här kan du skriva din kommentar:

Namn:
remember me.

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Tell us:

Trackback
RSS 2.0