melodifestival, hot chic, prat & mys!


Melodifestivalen är slut och vi har fått det konstaterat att vi får se bwo på andra chansen i mars, bättre än Caroline Ugglas iaf! Lite hot chic har vi också kollat på, men jag orkade inte hänga med i handlingen, jag blev alldeles för exhalterad av att Arash ringde mig förut, så jag tänkte bara på annat! Nu är det bara två veckor kvar!

På måndag ska jag upp och lösa ut mitt 2 veckors kort på medley jag fick av mamma i alla hjärtans dag present, sen ska det bli det träna av! När handbollen är slut för säsongen har jag tänkt att skaffa mig ett kort på medley, så det här blir därför ett utmärkt tillfälle att se hur pass utbudet är, haha!
Nu sitter jag här med matildas söta lilla dator, jag vill också ha en! Strax ska jag nog åka hemåt så jag får lite sömn inatt. Match imorn i västerås, samling 12 och sen blir vi borta hela dagen.. Härlig avslutning på lovet!

Puss och kram,
sov gott när det blir dags!
Evs


Kommentarer

Här kan du skriva din kommentar:

Namn:
remember me.

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Tell us:

Trackback
RSS 2.0