home!


Nu är årets vecka i Trysil avklarad! Ganska så nyss hemkommen är jag, har hunnit packa upp det mesta och hjälpt pappa att lasta ur skidor, brädor, pjäxor, väskor med mera ur bilen.. Jag har lite bilder som jag ska ladda upp, som Hilda nämnde, men då jag prioriterar att få träffa mina vänner lite högre så får det vänta!

Jag har i alla fall haft en härlig vecka i Norge, som vanligt, men tyvärr har större delen av gänget varit sjuka i omgångar under veckan och har därmed varit sängliggande. Som tur var lyckades jag ha flytet att hålla mig frisk och kry, så jag har iaf kunnat åka alla dagar! Vädret har inte varit det bästa tyvärr, endast sol och skaplig temperatur några dagar, men å andra sidan innebar det färre folk i backen och var man ute i god tid fick man de nypistade nerfarterna nästan alldeles för sig själv, underbart! Dessutom är det synd att klaga, man ska uppskatta den riktiga vinter man erbjuds!

Nu ska jag få i mig lite mat och sedan fara ut till lotorp och alla mina härliga tjejer, jag har saknat dom!!

Puss och kram från Evelina!

Kommentarer
Postat av: Becca

Ne, har inte varit hemma så vet inte men hoppas de ligger i brevlådan när jag kommer hem :D:D

2009-02-21 @ 21:33:49
URL: http://metrobloggen.se/rebfre

Här kan du skriva din kommentar:

Namn:
remember me.

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Tell us:

Trackback
RSS 2.0