Foghorn, hatemonger, satchel...


monkigirl.se

Nu ska jag strax krypa ner i sängen, jag börjar ju tyvärr klockan åtta imorgon.. Ikväll efter träningen följde jag och Kicki med hem till Hilda en stund och myste. Kicki kunde då även förhöra mig på glosorna jag har till engelskan imorn, så nu kan jag nog dom! (även om de flesta känns ganska onödiga att kunna!)
Kikade in en snabbis på monkis hemsida och såg att de fått in de nyheter jag kollade på i stan häromveckan. De här var de jag fastnade lite extra för, men det var ovanligt mycket som passade mig i smaken i vårkollektionen faktiskt!

Imorn har vi match i Eskilstuna och om vi bestämmer oss för att gå på idrotten kommer vi inte att hinna hem emellan ens.. Slutar halv fyra och samling fyra på grosvad! Vi får lösa det med Monkan imorn. Förhoppningsvis kan vi skippa lektionen, vilket innebär att jag kan följa med Kicki hem en sväng istället!

Sov så gott
kramar evelina!

Kommentarer

Här kan du skriva din kommentar:

Namn:
remember me.

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Tell us:

Trackback
RSS 2.0