dagens goda gärning!


Imorse när jag kom till skolan klockan åtta möttes jag av en massa utav dessa! En klubba satt på varje skåp som en alla hjörtans dag present, och det var "ny generation" som stod bakom den goda gärningen!

Idag har jag efter skolan varit i stan med kicki, mycket trevligt! Jag skulle shoppa lite nytt till fjällenresan imorgon, gud vad god tid jag är ute i känner jag! Det var häromdagen jag kände att jag ville fräscha upp min utrustning och då fick det helt enklt bli en sista-minuten-runda. Kan slänga in lite bilder senare på mina köp, för nu ska jag börja med packningen som jag inte hunnit i veckan!

xoxo Evis!

Kommentarer
Postat av: amanda

Väldigt snällt av dem! Tyvärr var det ju någon hemsk person som hann ta alla klubbor innan folk hann ta dem från skåpen, Dåligt av den personen när någon för en gångs skull gör något trevligt! :)

2009-02-15 @ 17:13:44
URL: http://amandaeklof.blogg.se/

Här kan du skriva din kommentar:

Namn:
remember me.

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Tell us:

Trackback
RSS 2.0