äntligen hemma!

Inte för att jag längtade hem när vi satt inne hos Matilda och hade det trevligt och mysigt, men när vi inte tog oss upp med bilen från "garageuppfarten" kände jag hur längtan efter min sköna säng växte. När den kalla snön sakta smälte ner på min mage, eftersom Klara kastade lite på mig, kände jag hur sjukt trött jag är på snön just nu. Backen vi försökte ta oss upp för var alldeles isig och hur mycket vi än puffade och knuffade så ville inte bilen dit vi ville att den skulle. Jag tog i så mycket att jag ramlade och gled kana ner på rumpan två gånger.. Vi gjorde i alla fall tappra försök!! En halvtimma efter våra inte allt för lyckade försök att gräva upp lite isigt grus mm. så fick vi väcka Matildas föräldrar och tillsist lyckades vi ta oss därifrån.

I övrigt var det en väldigt trevlig kväll och vi hade en massa kul att prata om. Vi kan verkligen prata och flamsa när vi är på rätt humör! Det är en egenskap som jag tycker väldigt mycket om hos mina tjejer!

Nu ska jag stänga av datorn och sova, imorgon väntar en ny dag som kommer spenderas i en minibuss och i Västerås.. Önska oss lycka till på matchen, det behöver vi!

Nattinatti / hilda.


Kommentarer
Postat av: kicks

du , för oss var det inga problem alls med att komma upp för backen ;) lite mer rutinerade förare så att säga haha.

2009-02-22 @ 02:20:52
URL: http://kickshere.blogg.se/
Postat av: Lisa

haha =D lite mer komplicerat med automat? Fast iof så kom jag ju på att ni också har det på eran bil?

2009-02-22 @ 02:29:09

Här kan du skriva din kommentar:

Namn:
remember me.

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Tell us:

Trackback
RSS 2.0