20.41



pjuh, kom precis hem från jobbet och vilket snöoväder det har varit idag.. Var väldigt lugnt på Mango eftersom trafiken inte fungera som den skulle i ovädret.. Vad kvällen bjuder på är ännu inte klart, såg nu att jag fått en inbjudan till Fashion networks på F12 salongen, det börjar dock nio och jag är inte ens i närheten av att vara fixad och klar.. Vi får se hur det blir med det helt enkelt!

Bilden är från i förrgår när jag och Gila satt och åt på ett tacco-ställe. Det kändes lite som ett nyare eller framtida mcd, haha. Tyckte vi iaf! Efter vi hade ätit sprang jag vidare på bio, andra dagen på raken. Kommer dock inte ihåg vad filmen hette, men det var trevligt. Nu ska jag slänga i mig lite mat och vänta på att Eve hör av sig. 

LATER!
 

Kommentarer
Postat av: gila

vilka roliga händer jag har :D

2009-12-18 @ 18:11:38

Här kan du skriva din kommentar:

Namn:
remember me.

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Tell us:

Trackback
RSS 2.0