15.54



Köpte med mig en väska hem häromdagen samt ett gäng underkläder. Väskan var ett provexamplar från friis & co vårkollektion, så den kommer jag vara ensam om ett par månader framöver!
Är bara hemma en kortis för att byta om till jobbkläder. Introduktionen var väldigt intressant och jag fick reda på att jag kommer att få jobba betydligt fler timmar i veckan mot vad jag från början skulle ha fått. Gissa om jag blev glad? Fikan med Peter som han heter gick också bra, han hade dock velat att jag skulle ha jobbat heltid på cafét vilket jag nu inte kan göra. Men jag fick möjlighet att provjobba på torsdag så ska han se om det kanske går att fixa en kompromiss! Jag håller tummarna. Nu måste jag springa, LATER!

Kommentarer

Här kan du skriva din kommentar:

Namn:
remember me.

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Tell us:

Trackback
RSS 2.0