10 dec,

Jag är så otroligt sugen på tacos så jag tror jag dör.. Slabba lite sådär härligt med köttfärsen, och trycka i sig en massa tacochips, mumma! Men ingen tacos finns dessvärre här i läggan, så det får bli en annan dag.. Idag har jag jobbat på eftermiddagen/kvällen, och till min förvåning kom Victoria, Lisa, Tove och några andra tjejer förbi på Zara, kul kul med lite bekanta ansikten! Dock kunde jag tyvärr inte vara alltför social då jag var tvungen att finnas till hands för kunderna, men det var gulligt av dem att kika förbi iaf! :)
Nu blir det sängen, imorgon är jag ledig ändå fram till sju, så då ska jag få en massa gjort har jag tänkt. Imorgon kväll jobbar jag på ett event, vilket ska bli spännande och framförallt väldigt kul!
Bonne nuit,
EVAN

Kommentarer
Postat av: Victoria

Ja det var roligt att se dig :) Förstår att du inte kunde prata, ville mest hälsa bara. Vi får ta det där med pratandet snart. Antar att ni åker hem till jul? kram kram

2009-12-11 @ 00:08:11
URL: http://victoriaboije.blogg.se/

Här kan du skriva din kommentar:

Namn:
remember me.

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Tell us:

Trackback
RSS 2.0