00.21

Blogg.se samarbetar dåligt ikväll, så bilder från igår och från vår lilla julshopping idag får bli när vi får tid nästa gång..

Hilda vill sova och jag vill inte sluta lyssna på ave maria med beyonce.. Jag har fått en så otrolig crush på den sen luciakonserten (som jag förövrigt såg att amanda har lite bilder ifrån). Jag har gjort en härlig spellista på spotify som vi haft lite mysig julstämning med ikväll! Egentligen skulle vi kilat över till stork ikväll, men hans telefon dog och han själv föll i djupsömn på soffan. Han blev allmänt okontaktbar helt enkelt och därav blev kommunikationen inte den bästa. Vi skulle kanske ta igen det med en middag imorgon kväll istället, vi får se!
Nu ska jag bara lyssna färdigt, en sista gång, sen blir det sängen..
EVAN

Kommentarer

Här kan du skriva din kommentar:

Namn:
remember me.

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Tell us:

Trackback
RSS 2.0