WEEKEND

07-08-09
I fredags hade vi som sagt kräftskiva hemma hos Lisa! Självklart hade vi hela kitet, hattar, snaps och snapsvisor - rätt ska vara rätt! Efteråt tog vi bussen till stan och där blev det otten och hugo som gällde innan det blev dags för hemfärd. Vad härligt det är med utekvällar på sommaren!





08-08-09
I lördags pallrade jag mig upp skapligt för att åka ut till bönergården, det är lika bra att ta vara på det underbara vädret varje minut, så länge man kan! God sallad gjorde vi iordning som smakade sjukt gott, salta oliver är underskattat sådär dagen efter, det ska jag inte glömma!



Senare på eftermiddagen begav jag mig över till grannen, Oweling hade ordnat med garden party eftersom Agnes fyller 18 på måndag, dvs. imorn! Ljuvligt god mat bjöds det på och vi hade jättetrevligt. Ända in till sena kvällen pratade vi gamla barndomsminnen, vad kul vi haft här uppe på gatan i alla dessa år! Framåt natten skjutsade jag på några grabbar till stan, och hämtade dem även också, så mycket till sömn blev det inte heller denna natt.. Men sova kan man göra när man blir pensionär!






09-08-09
Idag har vi farit till Katrineholm under dagen, Calle och Noa (Arash småbröder) fyller båda i aug så de har haft lite kalas idag. Därför har det bjudits på god mat och trevligt sällskap även idag! Vi åkte också förbi Arash pappa, träffade Jasmine en stund och åt hemmagjord pizza, supergott!




Dessutom fick jag en försenad studentpresent av Arash gulliga mamma, ett presentkort på Åhlens + två ljushållare, så nu ska jag unna mig en riktigt bra ansiktskräm vilket jag funderat på länge!

Nu ska jag ta och gratta min kära mamma lite med, det är ju faktiskt hennes födelsedag idag och inte har jag varit hemma.. Men bättre sent än aldrig, ska kila ner med min och Martins present alldeles strax! Sen ska jag sätta på en kopp te och dra igång någon bra film, känner mig helt slut efter denna helg och imorgon står det jobb på schemat igen - bara 3 dagar kvar!

Hoppas att ni haft en lika bra helg som jag,
GOD NATT,
EVAN ♥

Kommentarer
Postat av: anne

jag är döavis på din fina klänning eve! den lyckades du verkligen med! och när får man lägga vantarna på din lillebror? ;) haha!

2009-08-09 @ 23:23:40
URL: http://anneelizabeth.blogg.se/
Postat av: evelina

Tack, vad gullig du är! :) Hahah, i sinom tid, i sinom tid... ;)

2009-08-10 @ 11:59:42
URL: http://evhiki.blogg.se/
Postat av: ...

din bror är grymt snygg!! :)

2009-08-10 @ 13:41:15

Här kan du skriva din kommentar:

Namn:
remember me.

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Tell us:

Trackback
RSS 2.0