10.33



Igår var en riktigt bra dag, även fast regnet stod som spön i backen! Jag gick upp tidigt för att hinna med bussen till linköping, jag valde det miljövänliga alternativet då jag även skulle till norrköping senare. Anställningsintervjun gick toppen, för att vara min första, och jag fick jobbet!! Dock, lite kräsen som jag är, ska jag nog inte ta det. Att behöva pendla till link varje morgon, eller flytta dit, känns inte som något jag vill just nu så jag ska ringa och säga ifrån, senast ikväll. Däremot känns det iaf jättebra att ha varit på en intervju, det var inte så farligt som jag trodde och nu känner jag mig lite erfaren! :)
Efteråt gick jag runt lite på stan, köpte ett leaopardmönstrat paraply från myrorna (H&M?), för bara en tia vilket var ganska nödvändigt när man skulle vara ute. Vid två köpte jag med mig vårrullar och ris, vad jag älskar det!, och begav mig mot pendeln för att åka till norrköping. Väl där lämnade jag de sista biljetterna till coldplay, det känns skönt att ha blivit av med dem nu! En ansiktskräm köpte jag med, en vanlig från L'oreal, men den känns toppen! Däremot hittade jag ingen vit kavaj, så jag får fortsätta mitt sökande en annan dag...

Och igårkväll när jag kom hem mötte jag upp Kicki, Klara och Matilda för att inhandla lite mat. Vi gjorde egen pizza och såg på Baksmällan hemma hos mig, sjukt bra film!

EVAN

Kommentarer
Postat av: Anonym

vad är det för jobb du har sökt :)?

2009-08-13 @ 13:53:26
Postat av: evs

Det var ett försäljarjobb, TBI Group heter företaget, tydligen Sveriges största inom deras genre! :)

2009-08-13 @ 22:27:07

Här kan du skriva din kommentar:

Namn:
remember me.

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Tell us:

Trackback
RSS 2.0