18:30


Igår fixade jag färdigt med alla tackkort för studenten, känns skönt att ha det ur världen! Jättefina blev dem tycker jag, såklart nöjd över att jag gjort dom alldeles själv, haha!

Nu är jag precis hemkommen från en runda på stan med Kicki efter att ha jobbat 7-15. Egentligen åkte jag för att hämta ut min mobil som varit inlämnat i fyra veckor nu, men den var tydligen fortfarande inte färdig..! Jag fick iaf två andra ärenden uträttade, jag köpte en bh som passade perfekt ihop med trosorna jag fick från kicki som hon köpte på Vs i USA, och en present till mamma - ett kit från hårbaren. Vi svängde även förbi en sväng på Willys på vägen hem för att köpa lite ost och kex till kvällen, det kommer att bli mumsigt!

EVAN

Kommentarer

Här kan du skriva din kommentar:

Namn:
remember me.

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Tell us:

Trackback
RSS 2.0