Yvoir prochaine!

nu sitter vi har och har ont i fotterna och en hel del uppgifter att gora, Lena och Anna-Maria ser absolut inte detta som en vanlig turistresa.. Igar blev det inget museeum, det var tyvarr stangt pa mandagar! Istallet gick vi pa bio och sag Fast and furious, och vi fick igenom att slippa se med dubbat tal och sag med fransk undertext istallet. Den var bra, lik de andra tre i serien, men det var fulare bilar an vanligt - kom vi bilintresserade tjejer fram till haha ;)

Idag har vi varit inne i EUparlamentet vilket var riktigt maffigt. Tyvarr fick man inte tillatelse att ta nagra bilder dar inne, men jag lyckades knappa en inne i plenissalen, hehe. Pa eftermidadgen nu har vi gjort shoppingen har i Bryssel, jag har kopt en kofta och en t-shirt som ni far se nar jag kommer hem! Priserna ar ungefar som hemma pa det mesta, vissa saker ar dyrare och vissa ar nagot billigare..

Imorgon aker vi till Yvoir dar vi ska gora skolbesok pa ett lag- och ett hogstadie. Vi ska redovisa om lite olika amnen infor klasserna pa franska, tjoho! Pa eftermiddagen ska vi praktisera i affarer och jag hoppas pa att hamna pa ett av de manga fiken lararna sager att dar finns, men det skulle inte forvana mig om jag har otur och hamnar pa nagot trakigare stalle..

Det var allt for nu, formodligen har jag ingen tillgang till dator de resterande dagarna, sa jag far ta resten nar jag kommer hem! Hoppas allt ar bra darhemma, och vad skont att det loste sig med massan K & H! :)

Bisou,
Eveline!

Kommentarer

Här kan du skriva din kommentar:

Namn:
remember me.

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Tell us:

Trackback
RSS 2.0