13.33


Snygg jeansklänning från topshop!

Idag är en såndär dag när allt bara känns så härligt, även fast jag har ett prov att plugga på till imorn och en massa andra arbeten som snart ska lämnas in, så känns allt bara så lätt!
Igår städade jag i princip hela dagen efter att ha gått upp ur sängen, det blev en riktigt vårstädning och jag skurade allt ifrån golv till tak. Nu är det bara fönstren kvar, men jag väntar nog till att det blir lite varmare innan jag sätter igång med den biten...
Igårkväll kom arash äntligen hem från jobbet, jag hämtade honom från stan vid halv nio, sedan kollade vi på en massa gossip girl avsnitt vi hade att se ifatt. I eftermiddag/kväll har vi planerat in en mysig date! På onsdag åker han igen för att fira valborg i Uppsala, så man kan inte påsta att vi direkt nöter på varandra! ;) 


♥evan

Kommentarer

Här kan du skriva din kommentar:

Namn:
remember me.

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Tell us:

Trackback
RSS 2.0