friday





Idag har jag invigt skinnjackan för i år, känns som att det var evigheter sen man kunde strosa om kring i den utan att frysa. Underbart!
Det blev tyvärr ingen matlagning ikväll, det hanns inte med pga. en massa strul och stress med årsbokstexterna som skulle vara inne idag! Men bio blev det minsann, vi såg män som hatar kvinnor och den var grymt bra! Dessutom förgyllde sällskapet kvällen och jag känner nu att det här var något jag verkligen har saknat!

Lämnade även in min trasiga kamera och förhoppningsvis går lagningen på försäkringen, jag har ju faktiskt inte gjort någon skada på den. Lämnade in mobilen också (för andra gången!) då den fortfarande är otroligt seg fast de skulle fixat det förra gången, hoppas att den inte blir bättre så att jag kan lämna in den en tredje gång och sen få byta ut den! Jag är trött på allt krångel!

Imorgon har jag mycket att göra känns det som, men till kvällen är ännu inte något planerat. Jag ska till tandläkaren, påbörja/skriva färdigt 4 arbeten, få klart min uppackning från thailand, vilket är utspritt i hela mitt rum just nu, och tvätta för att sedan packa om väskan igen till Belgien som jag åker till på söndag. Det är mycket nu! Hoppas det blir något kul till kvällen, jag är grymt sugen på utgång, men vi får se hur de andra känner!

Nu ska jag hoppa i säng, känner mig inte riktigt helt i rätt dygnsrytm än, eller jag känner mig rättare sagt pigg dygnt runt. Det måste vara vädret!

sov sött ♥
Evan

Kommentarer

Här kan du skriva din kommentar:

Namn:
remember me.

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Tell us:

Trackback
RSS 2.0