16.40

Har legat i sängen i stort sett hela dagen idag. Hatart eftersom att det är fint väder ute och allt. Vet faktiskt inte riktigt vad det är med mig. Är bara så himla seg och yr fast än jag har sovit längre än vanligt. Stannade hemma från skolan gjorde jag också. Tänkte att jag skulle piggna till lite under dagen, men det har inte riktigt blivit så än. Ska i alla fall vara pigg imorgon har jag tänkt. Då ska vi hem till madde för att fira henne och valborg på samma gång med härlig grillning!!

Nej nu måste jag verkligen rycka upp mig!! Börjar känna lite småsug för att sy! Skulle dock inte sitta helt fel med en provdocka som man kunde använda sig av när man nålar och liknande!



♥h

Kommentarer

Här kan du skriva din kommentar:

Namn:
remember me.

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Tell us:

Trackback
RSS 2.0