diving!

Nu är vi hemma från en heldag på tur. Mycket fint har vi sett, tyvärr har jag ju ingen undervattenskamera, vilket hade suttit fint idag! Väl framme vid koh rok, där vi även åt, stannade vi i ca 2timmar för solning, bad och vila. På tillbakavägen valde jag att sitta i fören på båten, vilket såhär i efterhand kanske var lite dumt då jag nu känner mig som en stekt bacon! haha



varan på koh rok

de små bjöd på spa med lerinpackning, de vet hur man uppmuntrar lektant Evelina!


Nu ska jag iväg och hämta klänningarna, hoppas bara att de är klara..! :)

Kommentarer
Postat av: kicks

vad härligt det ser ut! (känns som att det är det ända jag skriver, haha). Vem är lilla tjejen?

2009-04-05 @ 12:06:20
URL: http://kickshere.blogg.se/
Postat av: alisa

fyfan vad snygga naglar du har! shit, gjorde du dem där? vart du nu är.. :P haha

2009-04-05 @ 18:10:46
URL: http://monkeyrocks.blogg.se/

Här kan du skriva din kommentar:

Namn:
remember me.

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Tell us:

Trackback
RSS 2.0