23.42



Snygg ring inne på gina!



Tänkte köpa den här t-shirt-tunikan från Monki idag, men tiden gick så fort och jag kunde inte bestämma mig. Tror det blir ett köp av den nästa gång jag åker in till stan. Den kan nog komma till användning!

Kvällen var mycket trevlig och maten var väldigt god. Blev en sväng ut till stallet, som ni kanske såg på bilden under, för att Bella skulle fodra hästarna. Känns som att jag börjar känna mig mer och mer hemma där, haha!

Vad morgondagen bjuder på är ännu lite oklart. Ska gå en promenad och käka brunch med Elin är det tänkt i alla fall!

♥ hilda

Kommentarer
Postat av: stephanie

snygg top!!!

2009-04-22 @ 01:28:48
URL: http://adreamcometrue.devote.se

Här kan du skriva din kommentar:

Namn:
remember me.

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Tell us:

Trackback
RSS 2.0