idag

image202

Nu är jag mätt och belåten + glad ägare av 8 nya väskor. Både mamma och mormor letade fram några stycken ur sina gömmor och eftersom ingen av dem använder dem så blev dem mina.

Jag hade hoppats på att lite bilder från igår var upplagda nu, fast Kicki kanske inte har kommit hem från Viktor än, men de ramlar väl in så småningom. Det blev iaf en trevlig kväll, först jättegod tacopaj hos Klara, lite eurovision och bara allmänt trevligt mys! sedan tog vi med efterrätten över till grannen, Fille, där det blev lite partaj, kul!

Nu ska jag ut och hjälpa pappa i trädgården och ikväll ska jag på gympa med Carin, den har börjat utomhus nu så vi får se om det är någon höjdare.
kram på er!
evs,

Kommentarer
Postat av: anne

utomhus? var då?

2008-05-25 @ 14:34:38
URL: http://www.anneelizabeth.blogg.se

Här kan du skriva din kommentar:

Namn:
remember me.

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Tell us:

Trackback
RSS 2.0