handbollsmatch, julklappsbyte & skolfest

Riktigt seg dag idag. Förutom att vi hade handbollsmatch.. Kändes som att idag var dagen vi skulle bryta den onda cirkeln vi fastnat i, men icke sa nicke, åter en förlust. Bara och ta nya tag och kämpa vidare, en vinst borde vi väl lyckas klara. Men jag är inte bitter för en förlust, nu är det  ju faktist jullov och det är riktigt uppskattat!!

Lyckades kamma hem två paket på julklappsbytet i fredags, vilket hör till ovanligheterna. Det vart en chokladmousse och en chokladkaka! Imorgon blir det ytterligare ett julklappsbyte men med brudarna istället. Där är vi alla garanterade ett paket var så det blir ingen tävling om dem som tur va! Lyckades hitta det jag skulle ge under fredagens shoppingrunda. Hittade även lite andra julklappar och en kjol som jag förmodligen ska ha på juldagen! Lägger kanske upp en bild på den under morgondagen. Så nu är jag i stort sett klar med alla klappar, ska bara in till stan en sväng på måndag för att fixa det sista.

Gårdagen bjöd på skolfest. Förfestandet höll till i bellas säng och stämningen var på topp! Skolfesten var väl inte en utav de roligaste jag varit på men ändå helt okej, rätt mycket folk. Hade i alla fall tur med inträdet, då en trevlig vakt tyckte att det verkade synd om mig eftersom mina övriga vänner redan hade gått in så han sa att jag fick komma in gratis! Det var egentligen inget synd om mig alls, jag hade bara inte bestämt mig för om jag skulle punga ut med en hundralapp för skolfest eller inte. Men det tackar vi för!

Nu ska jag snart ta och sova. Dröm sött
Kramar hilda


Kommentarer

Här kan du skriva din kommentar:

Namn:
remember me.

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Tell us:

Trackback
RSS 2.0