träning och massage


Först och främst en liten bild från när vi hade företagsfirande efter helgens förtjänst, haha!

Nu är jag urstigen ur duschen efter en ganska ordentlig löparrunda, och nere i vardagsrummet väntar mamma och massagebänken! Jag kan inte ens minnas när jag fick massage senast, så ikväll är det på tiden att det är min tur att få njuta en stund. Har även dragit igång en maskin tvätt som jag hoppas hinner bli färdig innan jag ska sova, vore kul att bära lite kläder imorgon också!

Nya gossip girl avsnittet är hemladdat nu också, vill kolla nu(!), men ska hålla mig till fredag då a gör mig sällskap!! :) har även laddat hem SAW 5. Jag tror inte jag sett den, kände iaf inte igen scenerna i början, så den måste jag också se!

Jag lider fortfarande med Hilda, fy att tappa plånboken! Hoppas hon hittar den imorgon, för Kings vägrade ju iaf att svara förut när jag ringde. .

Sov så gott sen när det blir dags,
kram evs

Kommentarer

Här kan du skriva din kommentar:

Namn:
remember me.

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Tell us:

Trackback
RSS 2.0