städning

Nu känner jag mig duktig, men tyvärr pigg också.. Fick ett litet kvällsryck och började städa! Rensade även bland alla väskor och påsar och hittade en och en annan godbit! Hade även turen att få reda på att en viss elin hade min jacka, som jag trott att jag var klantig nog att tappa bort, men så var inte fallet. Så nu är jag en jacka rikare, plus att jag fick tillbaka min klänning som jag inte hunnit använt än, ett par termobyxor & ett tält, tror det var allt, haha!

Annars tillbringade jag dagen med att sola med elin j, vart tyvärr bara en kortis så de syns ingen skillnad, äta mammas nybakta saffranslussekaka, leta efter något att ha på sig på juldagen, vilket inte har gått så bra, dricka te med elin när hon kom med mina saker och städa somsagt! Skapligt trevlig dag som även bjöd på en skön sovmorgon.
Någon shopping blev det tyvärr inte av, men det tar vi igen på fredag istället!

Nu blir det ett avslappnande bad med tända ljus!
Dröm sött, kram hilda!

Kommentarer

Här kan du skriva din kommentar:

Namn:
remember me.

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Tell us:

Trackback
RSS 2.0