slappkväll

Ikväll har jag haft en riktigt slapp och skön fredagkväll. Stödade lite, åt gott, fikade nybakta lussekatter (va härligt det är när man börjar få julkänsla), såg på idol, badade och fixade lite med mina naglar! Känndes som en perfekt kväll efter en fullspäckad vecka och inför en, om inte ännu mer uppbokad nästa vecka. Innan dess var det skoldag med projekt och idrottslektion. Tove och nelly hade hand om lektionen så det var bowling, vilket var kul, dock kunde jag inte vara med pga min rygg.

Nu ligger jag här i sängen och tänkte strax sova. Imorgon blir det luciakröning så då ska man väl vara någolunda utvilad! Kvällen kan bjuda på en utgång om vi hittar någon stans att vara innan, annars kan det bli bio. Blir nog bra vilket som!


Nattinatti, Hilda.


Kommentarer

Här kan du skriva din kommentar:

Namn:
remember me.

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Tell us:

Trackback
RSS 2.0