puh,

Äntligen hemma efter en lång dag! Kvällens träning blev inställd så nu blir det nog en slapparkväll framför en bra film, eller lite rensning i garderoben vore ju inte helt fel.

Dagen förövrigt har varit helt okej, lite lektioner, lite hemsidepill på håltimman, sen blev det en sväng förbi kocy&co och Trend för att kolla till våra armband innan det var dags för mitt sökande efter lucianattlinne.. Kunde inte bestämma om jag skulle ha ett någorlunda förkort lucianattlinne eller ett lagom långt men mindre fint staffanlucianattlinne så det blev ett köp av dem båda. Så nu har jag tid att testa dem i lugn och ro här hemma!

Sångövningen gick helt okej, känns dock som att det är för tidigt att kröningen är på lördag då vi inte är helt hundra på texter, ordning och så vidare.. Men det löser sig nog!


Kan även tillägga att en trevlig kvinna från h&m ringde mig idag, hon hade nämligen hittat min plånbok inne i butiken. Varken jag, eve eller kicki kom ihåg att vi varit inne på h&m så det var ju bra jobbat.. Men som tur va hade jag min vanliga tur och min plånbok är tillbaka hos sin rätta ägare!

Nu blir det choklad & film somsagt, ha en fortsatt trevlig kväll!

kram hilda


Kommentarer

Här kan du skriva din kommentar:

Namn:
remember me.

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Tell us:

Trackback
RSS 2.0