måndag

Usch vad trött jag är efter helgen!
Lite dålig uppdatering har det också varit, men här kommer resumé:

Lördag: Lussande på ålderdomshem, vilket gick bra och de gamla var så rara så, mycket roligare än när vi lussade på företag! Sen for jag, Hilda och Klara in till stan för att hjälpa Kicki och Matilda på UF-marknaden. Försäljningen gick jättebra och det var mysigt med all julskyltning överallt. Senare for vi hem igen för att lussa på slottet & hotellet. Lite bilder har Hilda på sin kamera, men verkar inte ha lagt in dom än! Det gick också bra, och publiken verkade nöjd!
Efter det blev jag Hilda och Klara otroligt sugna på att gå ut, satt med hög musik i bilen och fick även Matilda att tagga till! Vi åkte och hämtade henne, efter många om och men, för att sedan förfesta hos Klara som var ensam hemma.
Efter lite strul med motoroljan, kom vi till Hugo. Jag kan inte påstå att det var den bästa musiken som spealdes direkt, den var rent ut sagt väldigt dåligt, men vi (eller iaf jag) hade kul ändå! Det blir vad man gör det till, som man brukar säga. Jag hade en eller två bilder på mobilen, men fick visst med mig fel sladd för att lägga in dem, så det får bli en annan dag. Fler bilder har Hilda.

Söndag: Vi sov hos Klara och pallrade oss upp runt klockan tio. Kicki kom och hämtade oss vid kvart i elva, för attt åka in till stan och sälja armband ytterligare en dag. Det var inte riktigt samma kundflyt denna dag, men vi är ändå nöjda med helgen i stort! När jag kom hem, vid fem, satte jag mig för att räkna pengar vi tjänat, men somnade nästan på en gång. Sov nästan ända fram till Arash kom hem från stockholm, dvs. kanske till 7-8, men blev inte mycket piggare av det.
Sedan åkte vi hem till honom och kollade äntligen på senaste Gossip Girl! Såg lite kort på serien på tv igårkväll också, men USA verkar vara nästan en hel säsong före, tur är väl det!

Idag var det otroligt segt att gå upp vid sju, och sedan ha oförberett prov på franskan. eller prov och prov, men vi gjorde iaf hör- och läsförståelsetest, som vi sedan skulle lämna in. Fast jag tror att det gick bra! Nu har jag hål en stund, måste(!) plugga rättskunskap och ta kort på lite armband att lägga in på hemsidan.. Vi har prov på "avtal" på onsdag, och jag har inte börjat än + att kicki nämde igår att det verkade svårt, känns underbart!
Jag hade hoppats att någon kunde vara i skolan och hjälpa mig med att ta kort på armbanden, men Matilda & Klara tränar med revyn, Hilda är okontaktbar(?!) och Kicki var tvungen att åka hem och plugga, vilket är förståeligt då hon har två prov på onsdag..

Så om det ska bli något gjort är det väl lika bra att sätta igång nu..!
Hopppas ni haft en fin helg, kram evsan

Kommentarer

Här kan du skriva din kommentar:

Namn:
remember me.

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Tell us:

Trackback
RSS 2.0