julbord

Lite bilder från mina fynd igår;
   

Nu är jag mätt och belåten och ska strax krypa ner för att ladda inför morgondagen. På hotellet fick vi julbord, årets första, och det smakade underbart gott. Kvällens lussande blev mycket lyckat, vi klarade oss utmärkt på egen hand! Dock hade jag inga nya kanalljus/kronljus i kronan, så vid minsta lilla rörelse jag gjorde skvätte stearinet åt alla håll. Hela håret blev indränkt och nu har det tagit lite mer än en timme att få bort eländet, men det är smällar man får ta!

Imorgon ska vi upp tidigt, samling 06.45 för att sedan fara runt på 22 olika företag och sjunga oss hesa. Då är det batteriljuskronan som gäller, pga brandrisken eller något annat dumt påhitt, men jag slipper ju iaf stearinstänk!

Nu måste jag sova om jag ska orka pallra mig upp imorgon när klockan ringer klockan sex..
God natt!
Evsan

Kommentarer

Här kan du skriva din kommentar:

Namn:
remember me.

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Tell us:

Trackback
RSS 2.0