I'm dreaming of a white christmas

Imorse när jag vaknade var det alldeles vitt utanför fönstret, igen. Hoppas att det ligger kvar längre den här gången, så tråkigt när det är blött ute! Dagen till ära hade jag även sovmorgon till tjugo i tolv, så jag passade på att sy dit ankeldragkedjor på ett par jeans.
 
Nu sitter jag i skolan och har historia, vilket är otroligt tråkigt. Vi gör ett grupparbete om USAs historia, delvis intressant iofs, men jag bara orkar inte bearbeta fakta idag.. På svenskan innan fick vi reda på betygen för nationella. Jag fick starkt VG, vilket jag är jättenöjd med, med tanke på att de bara var några några få av 90 elever som nådde MVG.


Egentligen skulle vi inhandlat material till armbanden idag, men eftersom det blev strul med inköpslistan så blir inte det av.  Fast å andra sidan hinner jag då istället komma hem en stund efter skolan, vilket börjar höra till ovanligheterna. Senare ikväll är det sista luciaövningen innan kröningen och efter det handboll, hoppas det blir kul.

känner att jag nog behöver sova en stund när jag kommer hem sen om jag ska orka kvällen, känner mig hängig och trött.. Hoppas att inte sjuklingen där hemma, lillebror, har smittat mig!

och förövrigt är jag supersugen på julmust nu!
Kram evsan
evs

Kommentarer

Här kan du skriva din kommentar:

Namn:
remember me.

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Tell us:

Trackback
RSS 2.0