ikea

Efter skolan idag for jag och Arash till Ikea! Tanken var väl egentligen att försöka hitta lite julklappar, men så blev inte fallet. Istället hittade jag två fina kjolar och ett par skor till mig själv, kanske har jag något av dem på juldagen. Egentligen ville jag sy något eget, men hittade inget kul tyg och känner mig inte speciellt inspirerad nog för att sätta mig och sy just nu, kanske till nyår! 

Tyvärr är sladden till kameran borta, och mobilsladden har jag inte heller här, får visa mina fynd en annan dag! 
Köpte även lite saker på Ikea till projektet, tre förvaringslådor till armbanden, smyckesskålar och en stor svart duk till marknaden på lördag-söndag. Jag tror det blir kanon! 

Imorgon ska jag upp tidigt igen, Arash ska iväg på fika + relax-konferens i Nyköping och ha det trevligt och jag måste köpa påsar till armbanden... 

Vi ska även lussa på hotellet imorgon kväll, utan Aksanna, så vi får se hur det går! Vi vet inte ens när vi ska samlas, men jag kan nog slå en pling till hotellfamiljen Bergström och höra mig för. De borde ha någorlunda koll!

Nu ska vi krypa ner, är sjukt trött efter bilturen hem och den mycket goda maten som serverats! 

Puss och god nattt,
evsan 

Kommentarer

Här kan du skriva din kommentar:

Namn:
remember me.

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Tell us:

Trackback
RSS 2.0