hemmakväll

Blev en lugn hemma-kväll med idol och lite smaskigt ikväll. Kul att Kevin vann, han vart så himla glad!
Nu är jag trött efter en lång dag och kommer somna bums när jag släcker lampan. Att lussa tar mer på krafterna än vad man kanske tror och imorgon väntar ännu en fullspäckad men förhoppningsvis ännu roligare dag! Har tyvärr fått så himla ont i halsen så jag hoppas att min röst håller.. Jag får ta lite mucoangin(tror det var så det hette?) så känner jag ju inte av den så mycket i alla fall, då de ska ge en bedövande effekt. Hoppas även att det kommer massa folk och handlar armband av oss i Linden imorgon och på söndag!!


Sov så sött! hilda

Kommentarer

Här kan du skriva din kommentar:

Namn:
remember me.

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Tell us:

Trackback
RSS 2.0