handbollsmöte

Mötet var rätt trevligt med goda mackor, godis och julmust! kom fram till en del bra saker och en del som var mindre bra. Jag kommer troligen få ta hand om ett lag småbrudar helt själv på aluceum cup nästa helg vilket känns lite tungt, men kul med förstås! Kommer ha fullt upp nästa lördag och söndag med en massa matcher och endel fixande mellan dem. Ska även sova över uppe på grosvad med våra tjejer.

Hade tänkt sy lite saker här ikväll med, men tji fick jag när jag insåg att jag pajade nålen när jag i min desperation hade försökt sy på tyg på hård kartong inför nyår, och någon ny nål har vi inte fixat..
Någon tripp till huvudstaden blir det inte imorgon heller, tycks inte vara någon som kan eller har pengar för tillfället. Men förhoppningvis blir det av på tisdag istället! Jag håller tummarna för det iaf.

Kan även tillägga att ni alla ska bli medlemmar på denna sida, syrran tvingade mig så nu tvingar jag er med haha!
Kramar / h


Kommentarer

Här kan du skriva din kommentar:

Namn:
remember me.

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Tell us:

Trackback
RSS 2.0