God natt!

Blev inget skridskoåkande för min del. Min kväll bestod istället utav pizza med elin, rasse och orre, en sväng förbi viberga för att kolla lite hårfärg och sedan vart det hem till rasmus för lite hangout. Dit kom även eve, arash och lite grabbar  och det blev vadslagning, armhävningar, spel, bokläsning och korvtillagning bland annat. Kan tillägga att jag fick yatzy på mitt första slag!

Blev tyvärr inget av stockholm imorgon, biljetterna var riktigt dyra och vi hade ingen bil tillgänglig. Men lite shopping blir det iaf, dock i norrköping. Men det blir nog trevligt det med!

Sov så sött,
hilda

Kommentarer
Postat av: amanda

Hej! :) nej jag har inte fått hem några linser än... Jag valde oxå ett par bruna, kan vara coolt att pröva! :)

2008-12-30 @ 18:20:26
URL: http://amandaeklof.blogg.se/

Här kan du skriva din kommentar:

Namn:
remember me.

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Tell us:

Trackback
RSS 2.0