Go kväll

Hoppas att alla har haft en lika härlig onsdag som jag! Sov länge och gick sedan till skolan som började kvart över elva. Spenderade hela religionskunskapen vid datorn och kollade mest på kläder, bl.a. den här söta kjolen som Kicki kanske ska klicka hem från Style by stars! 

(Det verkar inte funka att länka i texten; http://www.stylebystars.com/ProductPopup.aspx?filename=miniskirt_body_592.jpg )

Efter det var det idrott, det var dessvärre inte lika kul då vi hade olika stafetter och förlora kan man ju inte, så vi sprang på liv och död. . Lektionen efter var det prov i rättskunskap, vilket känns som att det gick jätte bra! Hoppas att inte alla tyckte att det var lika lätt som jag och Kicki, då inser nog Micke att han gjort ett för lätt prov.. och det vore väl förargligt! 

Efter skolan åkte jag till Arash, och vi har sovit, tvättat & lagat otroligt god lax, vilket nog han får ta äran för! Sen åkte jag en sväng och hälsade på gamlingarna på mammas jobb, inte direkt förvånad när ingen kände igen mig sen jag jobbade där i somras.. Lånade bilen av mamma, for hem någon minut innan jag åkte till Josefin en sväng. Sen hämtade jag mamma, åkte tillbaka igen till Arash och sitter nu i min ensamhet och övar på svenska redovisningen vi har imorn. Ska nog kila ner strax och hämta tvätten, så slipper vi det sen.. 

Imorn är det torsdag = sista dagen innan vi går på jullov = sista riktiga skoldagen den här terminen = bara en termin kvar!! 

 e

Puss & kram evs!

Kommentarer
Postat av: k

snyggoooo!!!

2008-12-18 @ 10:25:12

Här kan du skriva din kommentar:

Namn:
remember me.

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Tell us:

Trackback
RSS 2.0