fredag

Dålig uppdatering!
Kvällen igår blev trots allt lyckad tillslut! Jag, Kicki och Hilda sågs hemma hos mig innan för att göra oss i ordning tillsammans. Pappa var gullig och dukade fint, bjöd på god mat & efterrätt, mycket uppskattat! Efter det for vi tre till Robert för lite förkartong med 90gänget, och stämningen där var densamma som alltid, oväntat!

Efter att ha åkt minibuss med en trevlig kvinna gick vi in till det nästan folktomma hotellet, och vi som trodde vi var sena haha! Redan efter en dryg halvtimme ramlade dock de flesta in, och tillslut var det smockat. Trappen mellan över och nedervåningen var nog den som var populärast under kvällen, alla skulle visst upp och ner stup i kvarten. Till slut fick någon nog på köandet bakom mig och Kicki och en knappt märkbar knuff räckte för att få mig på fall. Nerför trappan åkte jag, på rumpan, och hamnade sittandes på sista steget.. Tur att jag iaf inte var ensam om det under kvällen, stentrappor är inte att leka med, det märktes! JAg har iaf fått lida över det idag, armbågen är svullen med ett stort blåmärke och underarmen är alldeles öm. Inga ben brutna iaf, och det är ju det som räknas!

Det var iaf väldigt roligt och jag träffade många jag inte pratat med på länge, kul! Det hela slutade vid 2 och vi fick förvånansvärt snabbt tag i en taxi.

Imorse när jag vaknade kände jag mig alldeles mörbultad i hela kroppen, men inte bakis den här gånge heller, jag har tur som nästan aldrig blir det. Hela dagen har pappas släkt varit här, förutom de som bor i Thailand, och vi har pratat, kollat på luciakröningen (för 7e gången för mig?) och ätit. Strax bir det tacos och sen kommer Arash så ska vi in på bio med några stycken. Australia ska vi se, hoppas den är bra!

Förhoppningsvis ramlar det in lite bilder ikväll eller imorgon från igår som Hilda har! Hon är i Örebro hos släkt idag, vet inte när hon kommer hem..

Ha en fortsatt trevlig fredag,
kram evis

Kommentarer

Här kan du skriva din kommentar:

Namn:
remember me.

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Tell us:

Trackback
RSS 2.0