dålig uppdate

Nu har vi haft lite dålig uppdatering ett tag.. Men då jag stannade hemma från skolan idag och ändå sitter vid datorn och skriver arbeten kan jag lika gärna skrapa ihop ett inlägg!

I lördags var det som sagt kröning, vilket gick jättebra. Alla var så fina så och mycket folk kom det! På kvällen åkte jag hem för fika med lite släkt och vänner, innan jag mötte upp de andra på O'learys (?). Några av dem var igång och bowlade, medans vi andra satt bredvid och hejade och hade trevligt. Efter det åkte vi hem till Simon Bergström, bara myste och delvis kollade på Britney-dokumentären de stunder grabbarna kunde vara tysta. . Robert och Simon bjöd på lite stämningsfull musik med gitarr och sång, mycket mysigt!

Egentligen skulle jag hämtat några grabbar i stan senare på natten sen, men planerna ändrades och kasnke var det lika bra. Annars hade jag nog aldrig orkat sitta hela dagen igår o plugga..

Igårkväll hängde jag med Arash som kom hem från sthlm vid halv nio. Och imorse åkte han till jobbet i stan på en kurs, vilket var bra för då kom även jag upp skapligt!

Nu ska jag fräscha till mig lite, för att sedan åka till tjejerna och tillverka en massa armband.. Vi har endel att göra fram till UF-marknaden i Linden kommande helg!

Ha en bra dag!
puss evs

evs


Kommentarer

Här kan du skriva din kommentar:

Namn:
remember me.

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Tell us:

Trackback
RSS 2.0