bio & bio

Australia igår var jättebra på många sätt, dock lite lång men ändå spännande genom i stort sett hela filmen. Eftersom den började strax efter nio var det sängen som gällde direkt när vi kom hem vid halv ett.. 
Idag har jag varit hemma en sväng och sagt hej då till släkten som skulle fara hemåt igen. Sedan gick jag med grabbarna upp en stund och kollade fotbollscupen som pågår i Aluceum, mycket bra spel och då jag faktiskt är torstorpare hejade jag väl mest på dem! 

Ikväll blir det bio igen, allt flyter ska vi se, eller vad den heter. Tur att jag var snabb med att tacka ja, eftersom alla som ville med får inte plats, Hilda var en av dom... Har hört att filmen ska vara rolig, så jag hoppas att den håller måttet! 

Kanske kommer med en resumé senare om jag inte är för trött!
kram evs



Kommentarer

Här kan du skriva din kommentar:

Namn:
remember me.

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Tell us:

Trackback
RSS 2.0