äntligen hemma









Åh, jag vill åka till Thailand nu och träffa min kusin Zeb! Har inte sett honom på jättelänge, sen de flyttade dit i januari... hoppas det blir av snart, skulle vara otroligt skönt att åka utomlands och slippa det här hemska vädret..!

Idag hade vi som sagt projektdag och mycket har vi hunnit med. Började klockan åtta imorse, har redigerat färdigt nästan allt med hemsidan, skrivit inköpslista, tagit kort, räknat armband m.m... Ni ska veta hur mycket jobb det är bakom allt detta! Vi var inte färdiga förens vid 5 idag, då jag åkte direkt från skolan upp och tränade småtjejerna. Sedan var det föräldramöte, vilket gick bättre än förra gången då endast 4föräldrar närvarade, haha.
Efter det åkte vi hem en sväng till Hilda, åt lite och kollade handbollen. Tråkigt att de inte kunde ta hem vinsten när de ändå ledde matchen så pass länge!
Sedan var det dags för träning, jag var otroligt otaggad, men när vi såg att specialidrottsläraren var uppe och skulle kolla på oss fanns det inget annat val än att bita ihop. Tur att det var en kul träning iaf! Träningen slutade vid tio och då hade vi lite betygsamtal för vår handbollsprofil, vilekt gick bra. Lång tid tog det, men nu är jag äntligen hemma igen!

Hu, nu måste jag sova för jag är så otroligt trött efter denna dag!!
Puss & god natt,
evelina

Kommentarer

Här kan du skriva din kommentar:

Namn:
remember me.

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Tell us:

Trackback
RSS 2.0