saturday night pics



Jag var somsagt hemma i fimpen i helgen. Vart bestämt i sista sekund och efter jobbet i fredags åkte jag. Var en liten surprise för dom flesta, inklusive familjen! Alltid lika trevligt att träffa alla, svårt dock att hinna med allt på bara två dagar. Var helt slut när jag kom till jobbet i morse efter att ha gått upp sex i morse efter alldeles för få timmars sömn under helgen. På grund av de få timmarna sömn lyckades jag försova mig, drog på mig jumpsuiten ut och in utan bhn och var ute på tre minuter.. Fick en och annan blick på t-centralen kan jag ju säga!
Nu är det snart sovdags, börjar som tur va tolv imorgon så jag ska passa på att sova ifatt,

HILDA

Kommentarer
Postat av: agnes

åh, tack!

2010-05-18 @ 13:16:29
URL: http://agneeees.blogg.se/

Här kan du skriva din kommentar:

Namn:
remember me.

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Tell us:

Trackback
RSS 2.0