Long time, no see.

Ellan och Jocke i lördags! Då jag inte hade någon kamera med mig, fick mobilen duga - vilken inte användes så flitigt..
Har varit lite mycket de senaste dagarna och jag har inte riktigt orkat ta tag i att göra ett inlägg helt enkelt. Veckans schema har till största delen besått av jobb, men igårkväll blev det en sväng till Berns där Panagora och Paypal hade styrt upp ett litet event. Det var en vän, Rebecca, som jobbar på inspire magazine som gav mig tillgång till biljetter. supergod mat och en massa gratis dricka, inte helt fel efter en lång jobbdag! Bilder från kvällen kommer straxen,
nu ska jag göra iordning i köket efter att ha fått kvällsmaten i maggen!
EVAN

Kommentarer

Här kan du skriva din kommentar:

Namn:
remember me.

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Tell us:

Trackback
RSS 2.0