ELIN


Armbandet längst fram har hon fått av mig från jobbet.


Snygga detaljer, halsband från Indiska.


Pälsjacka fyndad på secondhand för ynka 40 kr om jag minns rätt!


Väska hon fick till ett billigt pris på deras butiksöppning!


Skorna som jag testade är köpta från hennes jobb. Älskade dom till mina silvriga strumpor!


Bildskygg..


Byxor från Acne och överdelen var lånad!

Här är lite bilder jag knäppte hemma hos min fina vän Elin i lördags kväll, var ju tvungen att gå igenom hennes garderob för att se allt jag missat, haha! Om jag skulle välja en utav mina vänner att byta garderob med skulle det nog vara just Elins. Imorgon kommer hon upp hit, men eftersom jag jobbar hinner jag tråkigt nog inte träffa henne då, men på torsdag!!

Nu är det på tiden att jag stänger av här, sleep tight.
HILDA

Kommentarer

Här kan du skriva din kommentar:

Namn:
remember me.

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Tell us:

Trackback
RSS 2.0