fit for fight



Jag försökte mig på en liten animation men det gick inget vidare alls då bilderna inte verkar vilja röra sig nu!?
Imorgon bitti blir det kanske träning med gila om hon frisknat till, yes, jag ska äntligen börja träna! Körde mitt första pass i måndags så nu är det bara att fortsätta köra på! Jag känner mig riktigt taggad faktiskt.
Det har även varit lite små kändisar inne på jobbet senaste dagarna, bla. Molly sandén som var hur gullig som hellst, vilket även amy diamond var, paradise Katja med andreas tätt efter, Dahlin och Jackie, någon skådespelare vi inte kom på namnet på och columbine(som vanligt). Där har ni några i alla fall. De senaste dagarna har jag även haft veronica boende hos mig, vilket ni kanske förstått. Alltid lika trevligt med sällskap och vi har haft fullt upp när hon har varit här. Vi har bla. gjort presslån, shoppat, blivit fotade, blivit uppraggade på gatan, haft sönder min dator, blivit modellscoutade, blivit vip, osv.. Nu blir det något gammalt avsnitt av the city eller the hills! Någon som vet när nya avsnitten börjar sändas??

HILDA

Kommentarer
Postat av: liss

nya avsnitt kommer i slutet av april...27e tror jag? hmm

2010-03-18 @ 04:20:31
Postat av: Jennie

kollar du på dom på internet lust att länka ?

2010-03-18 @ 10:39:34
Postat av: monika

Haha, det ser jag fram emot! ;)



Men ååh så fint halsbandet var, det måste jag klicka hem nu!

2010-03-18 @ 22:28:32
URL: http://monika.devote.se
Postat av: hilda

sv liss: jaha, då vet jag :) tack!



jennie: Jag kollar på dom på mtv, så det är bara att söka där!

2010-03-18 @ 23:47:53

Här kan du skriva din kommentar:

Namn:
remember me.

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Tell us:

Trackback
RSS 2.0