topshop

Heels från topshop. Såg tre tjejer i måndags som också var och kikade på modevisningen som bar de översta, då var de ännu snyggare!

Ledsen för lite dålig update från min sida, men har inte riktigt orkat om jag ska vara ärlig..! Det har i vilket fall som helst varit en bra helg, trots att min sambo lämnade mig för finspång och jag inte kunde följa med. I lördags jobbade jag hela dagen och gick sedan ut med Elin på kvällen, som för övrigt flyttat till australien nu.. Sorgligt men sant! Kul var det iaf, som vanligt. I söndags gick jag inte upp förrän sent då arash kom och hälsade på, det blev en riktigt slapp söndag med soffhäng och filmmys hela dagen lång. Behövligt!
I måndags jobbade jag hela dagen igen, skyndade mig hem för att fräscha upp mig lite snabbt innan det var dags att ta sig ner till hamnen och visningen.
Både idag och igår jobbade jag hela dagarna och nu sitter jag hilda och gilet och kollar på sex and the city, nice! Straxx väntar sängen,
EVAN

Kommentarer

Här kan du skriva din kommentar:

Namn:
remember me.

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Tell us:

Trackback
RSS 2.0